ايزيس ...عن اجمل حبيبة ..مصر ام الدنيا -->

عن القالب

الربح من النت

حصريات

إعلان أدسنس

آخر المواضيع

breaking/اهم الاخبار/9
اهم الاخبار

الأربعاء، 30 يناير 2013

12:03 م

تكبير النص تصغير النص أعادة للحجم الطبيعي
ايزيس ...عن اجمل حبيبة ..مصر ام الدنيا ..وبلد المعجزات اللهم امن اهلها وارضها ...
وإزاي
بتتحمل ؟؟؟
كُتر الكلام عني بحكاوي وانا غايب
الليلة كان سهران
الليلة
كان سكران
الليلة كان عاشق والليلة كان دايب

يا ام الرموش طايشة
وام العيون لامّة
حضبك ما حيسعنيش انا بَلْوِتي طامّة
اربع سنين يا
هوا مِلْكِيّتي عامّة

كل البنات اتلبنوا بيا وتفُّوني
ورسموني
خروف معلوف وسمعوا قصايد وابتسموا وصحيم بدري يوم العيد ودبحوني
بقالي
ييجي اربع سنين مسمار في غيط شواكيش
دَقُّوا على راسي لكن مثبتونيش
يوم
التقي مرسى وسنين ياخدني الطيش

كل الالم فيّا ومش قادر اتألم
وبتصعبي
عليا ومش بقدر اتكلم
انا نفسي بس افهم
كل البلاوي ديا ازاي
مابعّدوكيش

سامحيني لما اغلط
وانا تاني رايح اغلط لجلٍ تسامحيني
احلى
ما في التوهان اول ما باجي اوصل واحلى ما في الاحزان انك تضميني

يا
مسكناني ضلوع
جواكي راح وبراح
ما بينلهاشي رجوع
شكلي حاموت سواح

إرسال تعليق

حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط يكون خال من الكلمات البذيئة. تذكّر قول الله عز وجل (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد

إحصائيات