كلمات اغنية رامى جمال انا معذور -->

عن القالب

الربح من النت

حصريات

إعلان أدسنس

آخر المواضيع

breaking/اهم الاخبار/9
اهم الاخبار

الخميس، 21 نوفمبر 2013

5:02 م

تكبير النص تصغير النص أعادة للحجم الطبيعي

انا معزور عمر الطير ما هيقدر يعلا وهو جناحه ضعيف مكسور

انا معزور بعد ما عشت سنين فى الضلمه يبقى طبيعى أخاف م النور

متعلمتش امتى اقول الـ أه والـ لأ

متعلمتش افرق بين الزيف والحق

متعودتش إن يكون ليا أهمية ويبقالى دور

انا معزور كل ما احاول اقرب ابعد واطلع فى الآخر غلطان

انا معزور فاكر الدنيا ابيض واسود فجأة عرفت إنها ألوان

متعلمتش يبقالى رأى مهم بجد

متعلمتش يبقى طبيعى إن انا أتخض

متعودش أحس بقيمتى واحس إن انا إنسان

اللى سنين مبيتكلمش لو يتكلم هيقول ايه

فى ناس بتنام مبتحلمش تحلم امتى وتحلم ليه

نص كلامكم انا بتجاهله غصب عنى مبفهمهوش

اوعى تلوم واحد على جهله اللوم ع اللى معلمهوش

إرسال تعليق

حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط يكون خال من الكلمات البذيئة. تذكّر قول الله عز وجل (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد

إحصائيات