انا وحبيبتى المجنونة -->

عن القالب

الربح من النت

حصريات

إعلان أدسنس

آخر المواضيع

breaking/اهم الاخبار/9
اهم الاخبار

الأحد، 11 مايو 2014

1:09 ص

تكبير النص تصغير النص أعادة للحجم الطبيعي




بعد مكالمة موبيل طويله جدا !! 
- بقولك ايه انا هقفل بقه عشان الوقت اتأخر ولازم انام عشان بكره عندي كليه
- تمام .. تصبح على خير 
- سلام -سلام
- بيقفل النور 
- لسه هيقفل اللاب شاف بوست لواحد صاحبه عاجبه .. لايك .. ولسه بيكتب كومنت ومداسش انتر
- الموبيل بيرن
- الو .. ازيك
- مانمتش ليه ؟!
- كنت هنام
- هتنام ع الفيس يعني
- عادي يعني حاجه عجبتني وانا بقفل اللاب .. عملتلها لايك و كنت هنام
- على فكره مش محتاج تتهرب مني .. لو مش عايز تتكلم قولي مش عايز اتكلم .. انما بلاش الحركات دي
- يابنتي انتي عايزه تعملي خناقه وخلاص .. انا فعلا لازم انام عشان عندي سيكشن مهم
- دلوقت عايز تنام وهتموت ع النوم .. ما انت كنت قاعد ع النت عادي من شويه
- بقولك ايه .. انا هنام .. تصبحي على خير
- سلام
- بيقفل ويبص للاب والكومنت اللي كان هيكتبه فاضله كام حرف .. بيكمل الكومنت وبيدوس انتر
- الموبيل بيرن
- ايووووه
- ايه منامتش ليه
-ياستي هنااام والله هنام اهو
- براحتك بقه سلام
- تصبحي على خير
تاني يوم لما صحي بيكلمها
- الو
- ممممم
- ممم ايه
-اها
- ايه اللي اها .. مالك
- مفيش حاجه
- اومال اممم واها دي .. في حد بيرد على حد بيقولوا كده
- اااه عادي
- طيب
*اتعلم الدرس*
لما تقول لصاحبتك انك عايز تنام .. تبقى قافل النور واللاب وفارش الغطا .. وداخل الحمام .. وغاسل سنانك وشارب اللبن .. عشان ميحصلش مشاكل !!

إرسال تعليق

حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط يكون خال من الكلمات البذيئة. تذكّر قول الله عز وجل (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد

إحصائيات