هو انا لازم اكذب عشان اعجب -->

عن القالب

الربح من النت

حصريات

إعلان أدسنس

آخر المواضيع

breaking/اهم الاخبار/9
اهم الاخبار

الخميس، 18 يوليو 2013

11:44 ص

تكبير النص تصغير النص أعادة للحجم الطبيعي

1
'


هو انا لازم اكذب عشان اعجب
انا هنا مش بطبل لحد
ولا جيش ولاشرطة 
انا هنا من اجل كلمة حق
بالبلدى كده مش عندى خيار وفقوس
انا بكره الاخوان اه
لكن مش افترى على حد من غير دليل
وتانى

شهادة حق من محمد اكسجين
امس كنت فى اعتصام رابعة

وانطباعاتي عن اعتصام رابعه.. اولا.. الناس ديه مصرين زينا زيهم!!.. فأي متعصب يطلع يقول طهر يبقى بلا احساس من الاخر لانه يريد ان يقتل إنسان لمجرد الاختلاف معه في الرأي.. و على فكره لا عندهم جرب او كوليرا.. و المكان نظيف يعني أخبار تفشي الأمراض هي من اختراع إعلام


مشكلة الناس هناك انهم واثقين فى قيادات الجماعة
وانهم فاكرين انهم الثوار الحقيقيين
فى يفط كتير بالانجليزى
رحبو جدا بالمرسلين الاجانب
لو انت مصور مصرى هيقولك بتصور ليه وايه الغرض وممكن يرفض
هناك اخوان وسلفين
انا ضد الاخوان اه
لكن مع الحق

الصفحة ضد الاخوان
لكن الصفحة بتقول كلمة حق
ياعالم بلا احساس
ياعالم بلا انسانية
ياعالم بلاضمير
ياعالم بلارحمة

انا ضد الاخوان اه افترى عليهم لا
عالم بلا احساس حقيقى

الصفحة موضوعية
الصفحة موضوعية

صور وفيديو: اعتصام رابعة العدوية فى رمضان
http://kenzo2010.blogspot.com/2013/07/blog-post_5802.html#.UeenjdIlLOw

إرسال تعليق

حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط يكون خال من الكلمات البذيئة. تذكّر قول الله عز وجل (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد

إحصائيات